Müügitingimused

Bellfire e-poe müügitingimused

1. Üldtingimused

1.1 Käesolevad e-poe kasutustingimused kehtivad Bellfire OÜ e-poe füüsilistest isikutest klientidele.

1.2 Juriidilistel isikutel on samuti võimalik Bellfire’i e-poest oste sooritada, kuid neile ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused.

1.3 E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Bellfire OÜ (registrikood 11141324), asukohaga Riia tn 142, Tartu 50411 (edaspidi nimetatud „Bellfire“), Email: bellfire@bellfire.ee.

1.4 Bellfire’il on õigus käesolevaid tingimusi muuta, teavitades sellest ostjaid Bellfire’i veebilehel www.bellfire.ee. Kui klient edastas oma tellimuse enne muudatuse või täienduse jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja vahel tekkinud õigussuhtele kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud Üldtingimusi, hinnakirju ja muid seotud tingimusi, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates Üldtingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5 Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.

1.6 E-poes kuvatud fotod on illustratiivsed, kaubad võivad tegelikkuses erineda fotol kujutatud kaupadest. Toote värvitoon võib erineda tegelikkusest kuvari seadete tõttu. Toodete mõõdud võivad erineda kirjeldatust  +/- 3cm, kuna tegemist on käsitsi valmistatud toodetega.

1.7 Bellfire’i e-poe fotode, tekstide jm materjalide autoriõigus kuulub Bellfire’le või tema koostööpartneritele.

1.8 Bellfire’i e-poe fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud.

1.9 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

1.10 Kaup kuulub kuni kliendile üleandmiseni Bellfire OÜ’le.

2. Hinnad, tellimuse vormistamine ja tasumine

2.1 Bellfire’i kodulehel olevad toodete hinnad on eurodes.

2.2 Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

2.3 Olles välja valinud sobiva kauba ja lisanud selle soovikorvi, saate valida sobiva tarne- ja makseviisi.

2.4 Makseviisideks on:

2.4.1 Arve alusel. Tellimuse kinnitamisel võetakse Teiega ühendust ning saadetakse makseinfo.

2.5 Müügiarve toimetatakse Teile koos kaubaga.

2.6 Vajadusel on võimalik kauba kohaletoimetamise aadress määrata arve saaja aadressist erinevana.

2.7 Kliendile saadetakse kinnitus tellimuse kohta („tellimuskinnitus“) kliendi poolt tellimuses märgitud e-posti aadressile.

2.8 Bellfire OÜ ei paku toodete ostmiseks järelmaksuteenust. Toodete tasumisel on ettemaks 30% tellimuse kinnitusel ning 70% vahetult enne kauba kättesaamist.

3. Kauba kättetoimetamine

3.1 E-poest tellitud kaupa on võimalik kätte saada ise kaubale järele tulles või valides ostukorvis meelepärase tarneviisi.

3.2 Tarneviisid on:

Kõik tarnehinnad kehtivad ühe toote puhul. Rohkemate toodete puhul palume võtta meiega ühendust ning transpordi hind on kokkuleppel. Kõik tellimused väljaspool Tartu- ja Harjumaad on hind kokkuleppel. 

Kõikide transpordiviiside valimise eelduseks on see, et teie krundile/majja/korrusele/tuppa pääseb sisse probleemideta. Kui toode ei mahu koridori mõõtmetesse/maja uksest sisse või maja juurde sõitmine on ligipääsematu (autojuhi hinnang), siis Bellfire ei vastuta transpordi mitteteostamise ning uute transpordikorralduste ja kulude eest. (Palun veenduge enne tellimuse esitamist, et toode mahub sisse elamu uksest ja koridoridest. Kui toode ei mahu sisse, siis ei vastuta Bellfire transpordi eest tuppa ning raha ei tagastata. Samuti ei saa sellel põhjusel toodet tagastada.)

* 1 diivani tuppavedu + paigaldus ja pakendite äravedu 129€.
Teenust pakume hetkel vaid Tartu- ja Harjumaal. Teised piirkonnad kokkuleppel.
* 1 voodi tuppavedu + paigaldus ja pakendite äravedu 159€.
Teenust pakume hetkel vaid Tartu- ja Harjumaal. Teised piirkonnad kokkuleppel.
* Telli diivan koju koos tuppa sisse toomisega 99€ (kuni 5. korrus. Ei sisalda paigaldust ega pakendite äravedu).
Teenust pakume hetkel vaid Tartu- ja Harjumaal. Teised piirkonnad kokkuleppel.
* Telli voodi koju koos tuppa sisse toomisega 129€ (kuni 5. korrus. Ei sisalda paigaldust ega pakendite äravedu).
Teenust pakume hetkel vaid Tartu- ja Harjumaal. Teised piirkonnad kokkuleppel.
* Diivani transport ukseni Tartumaal ja Harjumaal 59€.
Sisaldab tellimuse toomist ukseni, ei sisalda paigaldust, tuppavedu. Teised piirkonnad kokkuleppel.
* Voodi transport ukseni Tartumaal ja Harjumaal 99€.
Sisaldab tellimuse toomist ukseni, ei sisalda paigaldust ega tuppavedu. Teised piirkonnad kokkuleppel.
* Vii ise meie järelkäruga tellimus koju 0€.
Selline võimalus on vaid Tartumaal. Meie salongi aadress: Riia 142.
* Võimalus minna ise tehasesse tellimusele järele 0€ .
Täpsustada, millisest tehasest soovite kaupa kätte saada.
Tehaste aadressid:
-Jõgevamaa tehas. Rassi tee 9, Vägari küla, Põltsamaa vald, 48222
-Palivere tehas. Allikmaa, Lääne maakond, 90811

3.3 Enne kauba väljasaatmist võetakse Teiega ühendust kohaletoimetamise täpse aja kokku leppimiseks.

3.3.1 Kauba kättetoimetamine toimub alles pärast kogu Tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Bellfire’i kontole.

3.3.2 Tarnimisel väljaspool Eestit võivad lisanduda eritasud, millest pood annab teada tellimust kinnitades.

4. Tellimuse täitmise tähtajad

4.1 Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uuel nädalal esimesel tööpäeval.

4.2 Tarnime tellimused vastavalt tellimuse kinnitusest saadud kuupäevale (+/- 7 päeva). Laosolevate kangastega toodete tarneaeg on kuni 4-6 nädalat. Täpse tarneaja teatame Teile telefoni või e-posti teel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

5. Tellimuse muutmine või tühistamine

5.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.

5.2 Tellimustes ei saa teha muudatusi hiljem, kui 48h peale tellimuse esitamist ja kinnituse saamist ettevõttelt. (Erakorraliselt või kokkuleppel võib olla võimalik, kuid võivad kaasneda lisatasud).

5.3 E-maili teel tellimuse kinnituse saamine on meie poolt kinnitus, et hakkame toodet valmistama ning see on ostetud.

6. Toote tagastamine

6.1 Ostjal on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemistähtaeg lõpeb 30 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on ostjale üle antud.

6.2 Ostja esitab kauba tagastamiseks vabas vormis avalduse. Ostja saadab tagastamise avalduse Bellfire’i e-posti aadressile bellfire@bellfire.ee hiljemalt 30 päeva jooksul kauba kättesaamisest. E-mail peab sisaldama infot tagastatava kauba, tellimuse numbri ja arveldusarve kohta, kuhu tuleb raha tagasi kanda, võimalusel kauba tagastamise põhjus.

6.3 Ostja peab taganemisavalduses nimetatud kauba tagastama hiljemalt 30 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. Kauba saab tagastada meie tehastesse või esindussalongi Tartus (kokkuleppel). Võib saata ka enda transpordiga:

Salongi – Riia 142, Tartu linn.

Tehastesse:

-Pajusi tehas. Rassi tee 9, Vägari küla, Põltsamaa vald, 48222

-Palivere tehas. Allikmaa, Lääne maakond, 90811

-Haapsalu tehas. Kiltsi tee 14, Haapsalu, 90403

6.4 Tagastatava kauba pakendamisega ja kauba tagastamisega seotud kulud kannab Ostja.

6.5 Ostjal on e-poest tellitud kaubaga õigus tutvuda viisil, mis võimaldab tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib kaupu käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Ostja peab tutvuma kaupadega ettevaatlikult, avama pakendi võimalusel seda kahjustamata, mitte eemaldama silte/kaitsekilesid jms. Ostja vastutab kaupade tagastamisel väärtuse vähenemise eest (sh kauba uuesti pakendamise jmt kulude eest).

6.6 Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid (kasutusjuhend, garantiitingimused jms) peavad olema puuduseta, täiskomplektsed, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab Ostja, on Bellfire’il õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 

6.7 Kauba tagastamisel on Ostja kohustatud tagastatava kauba pakendama sellisel viisil, mis tagaks kauba säilimise. Juhul kui kauba väärtus on vähenenud tagastamise käigus, vastutab selle eest Ostja.

6.8 Ostjal ei ole õigus tagastada:

6.8.1 tellitud ja juba osutatud teenust;

6.8.2  kaupu, mis on valmistatud või kohandatud vastavalt ostja soovidele (nt kliendi soovil kangaga viimistletud pehme mööbli või madratsi tellimus, erimõõdus madratsi tellimus). Võlaõigusseadus § 53 lõige 4 punkt 2 ja 3 kohaselt sidevahendi abil ostetud 14 päevast taganemis- ja loobumisõigust ei kohaldata lepingule, mille esemeks on:  punkt 2. asja üleandmiseks, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadus, punkt 3. asja üleandmiseks, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt; 

6.8.3 kaupu, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.

6.9 Tellimuse tühistamise või toote tagastamise korral kantakse ostu eest tasutud summa Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul, alates tellimuse tühistamisest.

6.10 Tagasimaksed tehakse kasutades sama makseviisi, mida Ostja kasutas makse tegemiseks, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.

6.11 Tagastada saab kaupa vaid ostu sooritamise kohas ning riigis (nt kui kaup on Eestis ostetud Eesti Vabariigi kodaniku poolt, siis saab kaupa ainult Eestis tagastada).

6.12 Ostja kohustub kontrollima toote koguse ja kvaliteedi vastavust tellimusele toote üleandmise hetkel. Avastatud puudustest tuleb Müüjale viivitamatult teada anda. Kui toote seisukorda pole võimalik üleandmise hetkel kontrollida, kohustub Ostja teavitama Müüjat tootel ilmnenud nähtavatest puudustest enne toote paigaldust, kuid hiljemalt 7 päeva (tarbija puhul 2 kuu) jooksul toote Ostjale üleandmisest. Hilisemaid pretensioone toote nähtavate puuduste kohta ei rahuldata.

6.13 Tagastamisõigus puudub kaubal, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi või mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tarbija kannab lepingust taganemise korral lepingu esemeks oleva asja tagastamise tavalised kulud. 

6.14 Kui asi ei vasta lepingutingimustele ja müüja selle eest vastutab, saab klient kasutada müüja vastu seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid. Klient võib eelkõige nõuda asja parandamist või asendamist, kui see on võimalik ja mõistlik ega põhjusta ebamõistlikke kulusid. Müüja võib parandamise asemel asendada asja lepingutingimustele vastava asjaga. Kui müüja asendab puudusega asja lepingutingimustele vastava asjaga, võib müüja nõuda kliendilt puudusega asja tagastamist.

7. Garantii

7.1 Toote garantiiperiood on 2 aastat ning see jõustub alates toote üleandmisest kliendile ja kehtib üksnes toote ostu tõendava arve esitamisel.

7.2 Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil ehk ostu sooritamise kohas. Käesoleval juhul mandri-Eestis. Kui ostetud kaup on viidud peale kättesaamist teise riiki (või Eesti riigis väikesaartele,) siis vastutab toote tagastamise kulude ja korralduse eest ostja. Toode tuleb tagastada tehasesse või poodi). Ostja vastutab kauba kontrollimise eest kohe peale kauba kättesaamist ostukohas/kättesaamise aadressil. 

8. Nõuetele mittevastavate kaupade tagastamine

8.1 Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada kauba kasutamine ning teavitada Bellfire’it ilmnenud puudusest viivitamatult.

8.2 Bellfire ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu. (Käetugedel istumine, diivanil hüppamine, mittepestavate kangaste pesemisega tingitud kulumine/kanga välimuse muutumine, sulepatjade puhul patjade sisu mitte hoolduspärane kloppimine  jne).

8.3 Bellfire ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus (sh kanga lokkimine, topilisus, patjade kuju vajumine, kanga kulumine, värvitooni pleekimine, porolooni pehmemaks muutumine/vajumine).

8.4 Küsimuste, probleemide või kaebuste korral võtke palun ühendust Bellfire’i e-poe klienditeenindusega e-posti aadressil bellfire@bellfire.ee.

8.5 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Bellfire OÜ poole, saates e-kirja aadressile bellfire@bellfire.ee või helistada telefonil: +372 614 0207. Bellfire vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Bellfire OÜ ei ole kohustatud lahendama nõudeid, mis on esitatud peale kahe kuu möödumist puuduse ilmnemisest.

8.6 Pärast kliendi poolt Bellfire e-poes tellimuse esitamist on müüjal õigus jätta tellitud kaup üle andmata või teenus osutamata, ja tagastada kliendile hiljemalt 10 päeva jooksul alates probleemi ilmnemisest kliendi poolt müüjale tellimuse eest makstud tasu, kui:

8.6.1 tellitud toote hind või saadavus on müüja jaoks oluliselt muutunud pärast tellimuse esitamist;

8.6.2 tellimus on esitatud ebaõigete andmete alusel, mis olid Bellfire’i e-poes avaldatud inimliku eksituse või tehnilise rikke tõttu (näiteks kui toote hinnaks oli tegeliku 250-eurose hinna asemel märgitud ekslikult 25-eurone hind).

9. Vaidluste lahendamine

9.1 Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest.

9.2 Ostja ja Bellfire’i vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Bellfire on keeldunud Ostja kaebuse rahuldamisest või Ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule.

9.3 Lisaks eeltoodule on Ostjal õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm on eelkõige mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades ostjal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.

Bellfire OÜ

E-poe klienditeeninduse telefon +372 5551 6886, e-posti aadress bellfire@bellfire.ee.

    Võta meiega ühendust

    Tekkis küsimusi?
    Võta meiega ühendust




    Soovin liituda ka uudiskirjaga, et olla kursis uusimate trendide- ja toodetega!

    Teie e-posti aadressi ja muid andmeid ei edastata kommertslikel eesmärkidel kolmandatele isikutele.